Ahad, 17 April 2011

SuKaN yG PaLinG aKu SukE...:)

        Hermm..kenape petang nie tetibe aku nk cter pasal sukan yg aku suke plak kan??haha..xtaw ler..dah borink kot..baru abes main DOTA..so, nk mengarang kat dalam blog nie sat..ok, as u all tawu, setiap orang mesti ada 1 sukan yg betol2 die minat.betol x???mcm 2 jgk dgn aku..walaupun overall sume sukan aku boleh main dgn "baik" tp aku ttp ada sukan yang paling aku suka..org ckp feverat game..haha..
ok ler..sukan yang aku maksudkan 2 BADMINTON...sbb apew aku suka bdminton??aku pon xtaw sbb ape..haha..sejak aku masok IPG nie..
       Hobi aku dah mula berubah..dulu aku suka main bola sepak..tp skrg aku dah tnggalkan bola sepak 2..kesian dkt aku..apeler bengong sgt smpai tgglkan terus bola sepak...nnt dah mngajar komfom2 kena jadi coach bola sepak kat sekolah..hurmm..tp nk wat cmner..hihihi..dah aku x minat nak main bola dah kan??so,tiada paksaan dalam Islam..hihi..
ok ler..petang nie aku nk trun main badminton plak..sbb housmate aku dah ajk aku trun main..hihihi..jom kita pakat trun main badminton..yuuhuuu!!!




ok ler..aku nk perkenalkan dkt korang sume hero-hero aku...diorg jgk idola aku..event aku xkan dapat capai tahap mcm mne diorg main..tp at least aku ade skill sikit2 mcm diorg..hihihi..
datuk lee chong wei

Lin Dan
Peter Gade
kalau korang x pecaya cakap aku pasnie aku upload gambar aku main badminton plak..hak3x..ok ler..aku nk siap-siap dah..nk g main badminton..jom ler join aku sekali..lagi ramai lagi best..haha..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)