Ahad, 16 Oktober 2011

Jaguh Rentak RiA IPG Kampus Ilmu Khas 2011

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia...

ape plak cerita aku untuk subuh nie kan..haha..xboleh nk tido lagi nie..aku pon xtaw kenapa..hahaha..anyway aku ada cherita panas buat korang sume..korang mesti nak taw kan...

IPG tmpat aku blajaq nie baru jer abes wat program Jaguh Rentak Ria macam yang tertera pada tajuk di atas..apa mende yang ada dengan tajuk kat atas 2..ok ler..sebab korang kurang paham aku bgtaw ler..program nie adalah program ala-ala battle of the band antara IPG satu Malaysia..so, banyak jgk band yang daftar..sumenya ada 11 band...

so...rolling jerk banner n flyers  dekat bawah nie..hahaha..tengok ler sape artis jemputan 2..haha

aku bagi gambar besar+ zoom 360 utk tatapan korang..nak sruh tengok gambar artis tu..haha

nie haa....logo nyer..hihihi..simple tapi smart..credit to asrul samad..Exco Penerbitan..


rugi korang..aku xdpt upload gmbar aku dgn artis nie..hihi..nnt aku dah ada gmbr die aku upload erk..FIQ mentor kot..lalalaa....happy :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)