Khamis, 20 Oktober 2011

::::KeReTa IdaManKu::::

Assalamualaikum w.b.t dan Salam 1 Malaysia...

sebenarnya aku saje-saje merewang-rewang dalam blog aku nk update mende-mende baharu yang mampu aku buat. tapi last sekali bosan..haaa..bila dah bosan mula r datang mende-mende yang xketahuan n di luar jangkauan kotak fikiran aku menusuk-nusuk ke dalam minda aku ni..haha..

tetiba pulak aku teringat dekat satu cita-cita aku yang masih belum dapat aku lunaskan lagi. cita-cita aku memang tinggi..dah nama pun cita-cita kan..haha..tapi cita-cita aku nie lebih kepada kehendak hidup ler..Berkenaan dengan kereta yang termasuk dalam list temuduga aku untuk aku jadikan pasangan hidup aku kelak..biasa ler orang lelaki bila dah giler kereta, maka itulah yang menjadi bininya nanti..haha..

malas aku nak cerita panjang lebar, korang tengok jeler apa yang aku listkan dekat bawah nie..sume-sume nie adalah kereta idaman aku semenjak azali lagi..Ya Allah, makbulkanlah hajatku ini..amin..

1)

yeahhh...nie dia kereta idamanku...bila ler aku mampu nak beli keta macam nie..




2)
sapa-sapa yang rasa nak sedekah dekat aku kereta nie boleh ler berbuat demikian..haha



3)

kereta idaman pilihan kedua..kenapa ler aku boleh berminat dengan kereta nie..aku pun xpaham..haha


4)  

mesti korang kenai evo 6 macam nie kan..ada sape-sape nak jual dgn harga murah x??
contact me ok!!!



5)
agak-agak kalau dah x mampu sangat aku beli keta ni jeler..ish3x..
bagus ape kalau beli keta nie.support PROTON..support MALAYSIAN INDUSTRY..hihi


6) 
haaaa..ini kereta paling mahal sekali...amacam??ada bran??hihi..


sumenya dah aku susun ikut flow..cantik jer kan flow die..haha..entah bila taon aku mampu untuk mengecapi cita-cita aku nie...Korang pk ler sendiri..check it out~~~

2 ulasan:

  1. inspira memang ok..tapi mahal ler..daripada beli inspira better beli jer tros lancer..hihi

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)