Ahad, 23 Oktober 2011

::::Perkara Biasa Sebelum Pulang ke Kampung::::

seperti malam-malam biasa, aku akan cuba untuk merajinkan diri aku mengupdate status belog aku nie..dah macam ada target jer untuk dilaksanakan sampai buat macam nie kan..haha..sebenarnya memang aku saja-saja seronok juga cerita mende pasal hidup aku..haha..---kalau bosan jangan baca---

malam nie aku nak cerita pasal persediaan aku sebelum balik kampung. Tepat jam 10 pagi esok bas aku akan bertolak daripada Puduraya a.k.a Plaza Rakyat. aku mention pasal ada member aku tnya pasal nie..mungkin di xtahu lagi station PLAZA RAKYAT memang puduraya..hihihi..----sape yang penah naik lrt dkt sini jer faham----

aku xnk cerita panjang lebar sebab aku dah mengantuk dan masa menaip menatang nie suma..hahaha..penat-penat...aku nak bagitau yang aku memang dah x sabar sangat-sangat nak balik kampung..kampung halamanku yang indah permai..hahaha...suka bukan kemain lagi aku...

sebelum tu aku nak list down dekat korang semua apa perkara wajib yang perlu dilakukan sebelum berangkat pulang ke kampung halaman :

1)
perkara paling utama sekali..kalau dah rasa-rasa naik bas cepat-cepat ler beli tiket bas di kaunter berkenaan...
takut nanti tiket bas dah xde balik jalan kaki jer baru ko taw..hahaha



2)
haaa..ini bukan segmen nak tayang handfon..xcanggih pon macak handfon korang semua..
aku nk tnjuk kad topup 2 jerk..masa nie ler korang nk kol mak ko sebelum sampai rumah.
aku pon x terlepas jugak..siap tambah prepaid lagi kan..haha




3)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)