Isnin, 31 Oktober 2011

Selamat tiNgGaL OkTobEr 2011

Assalamualaikum w.b.t dan salam 1 Malaysia....

akhirnya aku mendarat kembali ke bumi Kuala Lumpur yang serba mencabar lagi penuh dengan dugaan dan cabaran ini. seminggu bercuti di kampung terasa tenang sangat-sangat dengan suasana dekat kampung. tak pulak aku rasa macam duduk dekat kuala lumpur nie..haha..(gaya puji kampung halaman....pthuihh~~)

malam nie aku x bertujuan nak citer pape lagi..saje rasa rindu nak menaip dekat blog nie..itu yang aku menyempatkan diri aku untuk lepak kejap depan laptop nie. apa modal aku malam nie??haha..celoteh jer pape yang boleh bro~~

aku cuma nak say good bye to October 2011 sebab lepas nie aku hidup ler sampai berjuta, berabad tahun lamanya aku xkan jumpa dah bulan Oktober 2011 nie..korang semua setuju tak dengan pendapatan aku nie??haha...(kalau x setuju korang kena juga setuju dengan aku----guna kuasa vetor aku)

pape pun aku suka sangat bulan oktober 2011 nie sebab aku tengok post dekat blog aku rasa-rasanya bulan yang paling aku aktif adalah bulan nie..hahaha..xtawu ler rasanya bulan-bulan akan datang aku akan aktif lagi ke tak..lalala...

----> sekadar itu sahaja untuk malam nie..ada mende yang dah memanggil-manggil aku untuk tidur sebenarnya..hahaha...

----> entry aku kali nie takde gambar ler..xsempat pun nak carik gambar yang berpatutan untuk aku masokkan dalam entry nie..

chek it out....--->

p/s : rindu pulak dekat kampung..rasanya nak balik semula esok dekat kampung boleh tak??hahaha..mau kena maki hamun dek pensyarah aku..hihihi..sudah3x ler ingat dekat kampung tu..ingtkan study lagi bagus..jom study~~( bajet giler nak study..phuihh~~)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)