Selasa, 13 Disember 2011

MUSIM BELAJAR SUDAH TIBA ^_^

Assalamualaikum w.b.t dan Salam 1 Malaysia...

kepada semua pelajar die IPG seluruh Malaysia yang sedang dan masih dalam mood bercuti lagi aku nak ucap selamat bercuti buat korang semua. Amacam cuti korang utk sem break kali nie??mesti banyak yang dapat pengalaman baru bila habeskan masa-masa bercuti di tempat yang baru kan??
      tak kurang jugak dengan yang bekerja secara sambilan bagi mencari duit untuk memulakan semester pada tahun hadapan. macam-macam kerja rasanyanya yang boleh kita buat kan untuk dapatkan duit sikit..bagi ladies pulak masa cuti sem nie ler peluang terbaik untuk korang semua untuk belajar sesuatu yang "baru"...hahaha..

baru?

apa yang dimaksudkan dengan baru erk..haha..maksud aku baru dekat sini adalah ilmu yang baru..masa nie ler nak belajar jadik suri rumah kan..penuhkan masa-masa terluang untuk belajar memasak, mengemas rumah, mencuci baju, dan macam-macam lagi kerja suri rumah..bukan hape kan..nie sume preparation di hari muka bila nak kawen nanti kan..hahaha..senang kalau dah ada pengalaman jadi suri rumah kan...
           " nie nasihat daripada aku bagi kaum gegurl di luar sana"

sempat lagi aku nak bagi nasihat erk dalam pada tajuk entry aku kali nie pasal cuti semester yang hampir tamat dan bermulalah episod belajar seperti biasa..hahahaha...

anyway~~~

aku nak bagitaw ler jadual kuliah yang aku baru dapat daripada sahabat-sahabat aku..actually bukan jadual kuliah, tapi rancangan program sepanjang semester baharu nanti..hahahaha...

kepada semua pelajar IPG di seluruh malaysia KHUSUSNYA...

 rasa-rasanya jadual kita nie sama jer kan..so, kalau mana-mana yang nak download jadual nie silakan berbuat demikian....
     
            just klik jer pada gambar di bawah





NotaKaki :::  bila aku belek-belek jadual nie aku tengok semester depan macam banyak jer cuti..wowww!!!bestnyer bila banyak cuti..boleh balik kampung selalu kan..kawan-kawan, cepat ler plan siap-siap masa cuti korang nanti nak buat apa..hihihi...

                                       peace (^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)