Khamis, 18 Oktober 2012

SEGMEN : OH BARU TAHU #02



Assalamualaikum wb.t

Hey kawan-kawan semua...aku doakan korang semua sihat belaka..hehe

harinie aku nak share satu perkara yang aku rasa baru aku taw.. dah nama pon segmen baru tahu kan.. Baru semalam aku tertengok satu filem pendek yang pada aku memang sangat best jalan cerita dia. walaupun yang aku taw dalam cerita dia 2 nak story pasal apa yang ada dekat negeri si pembuat filem nie iaitu negeri PERLIS.

So lepas nie boleh ler aku nak buat jugak filem pendek pastue nak story pasal negeri PERAK plak..amacam orang negeri Perak?? ade bran!! hahaha

Lepas aku tengok filem pendek nie, banyak sungguh tempat yang aku still tak taw lagi dekat perlis tu. even aku nie orang utara jgk kan..hahaha..

Memang betul Malaysia banyak tempat-tempat yang sangat menarik untuk dikunjungi. Cuma orang Malaysia nie kalau nak bercuti mesti fikir nk bercuti dekat oversea. kena naek flight baru kira holiday.. Hurmmm...tapi kalau dah bajet tu besa apa salahnye kan.. 

PASPORT EKSPRESS


korang layan ler dulu filem pendek nie kalau korang xpernah tengok lagi... lepas nie aku pulak nak buat filem pendek... hahaha...rushing dah nie nak jadik pengarah filem pendek...lalalala

Sebelum terlambat.. tuan blog nie nak ucapkan kepada semua pembaca...

SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILADHA

Maaf Zahir & Batin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)