Ahad, 10 April 2011

UlTiMaTe

korang mesti tertanya-tanya ape mende ler ultimate 2 kan..hak3x..nie aku nk cter ler..sabaq la sikit..hangpa nie x gheti nk sabaq langsung..tembak dgn senapang gajah baru taw..
actually sebelom aku introduce ultimate tu aku nk habaq mai sikit sbb apa aku beria-ria sangat nk jadikan mende nie sbg entry aku kali nie..as u all know, aku baru balik dari program Pendidikan Luar..
aku sebagai Setiausaha program nie, yg dah wat aku separuh mampuih dok settlekan kerja-kerja yg belambak untuk program nie..ok ler, ULTIMATE nie nama batch group aku iaitu group pelajar major Pendidikan Jasmani ambilan Januari 2010. 
Nama nie dah rasmi ok!!!!kitorng punye KJ yang rasmikan..so, semangat baru kitorng dah bermula dengan adanya nama ULTIMATE nie..2 aje nk cter utk entry kali nie..haha..

sekian terima kasih...


PJ ULTIMATE will be the best....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)