Ahad, 10 April 2011

~Selamat hari Tua~

TANGGAL 9 APRIL 2011..

hari yang paling bersejarah buat aku sebab umur aku dah ckup 21 tahun harinie..haha..aku sambut birthday aku dekat kem Raudhah..dekat Pulau Pangkor gitu..waaaa..sepcial giler birthday aku kali nie..haha..tp aku sedih bila nset aku xde dkt aku masa 2..xdapat nk kol my mom n aku xdpt nak kol my beloved..uwaaaa...tp petang 2 masa aku sampai dekat R&R ulu bernam mak aku tepon..haha..tq mak sbb kol ur son nie..love u ler..haha..

wei...aku dapat kejutan kot..haha..tp korang taw ape yg aku dapat malam 2..
rahsia r..mne boleh bgtaw dekat korang..aku rasa 2 hadiah yang paling bermakna yang pernah aku dapat seumur hidup aku untuk hadiah harijadi aku..thanx 2 her..kamu mmg romantik sgt2x..hihihi..saya sayang kamu..lalala..aiseyhhh..emo plak dekat sini..haha..sikit2 sudey...ok ler..nk cter 2 jerk..so pasnie kalau korang sume dah baca aku punye blog nie ingt ler tarikh besday aku nie..hak3x..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)