Selasa, 31 Mei 2011

BeLut PulanG ke LumpuR...

Assalamualaukum w.b.t dan salam 1 Malaysia...

Akibat kebosanan yang melanda aku dan juga tahap kepenatan dah mencecah petala langit ke-7 nie menyebabkan aku terbuka hati untuk mencoret sedikit sebanyak kata-kata dalam blog aku nie..
Apa aku kisah ini yang aku nk cakap asalkan aku update blog aku nie kan??hahaha..

Ohh..lupe plak aku nk bgtaw sebenarnya dalam sedar dan x sedar aku dah tamat semester 3 pengajian aku..waaa..kejap jer kan rasanya n semester depan aku akan masuk semester 4 pula..InsyaAllah....Dan seperti yang di tunggu-tunggu ialah masa cuti semester inilah. Aku harap cuti kali nie sangat bermakna bagi aku dan aku nak semua perancangan aku akan berjalan dengan lancar..hahaha..

Aku yakin korang semua mesti ada jugak perancangan sepanjang cuti nie kan??xkisah ler nk keja part time ke nk bercuti ke tapi at least korang mesti ada rancang jgk kan??hahaha..aku doakan semoga apew yang korang rancang akan berlangsung dengan jayanya.




mula-mula sekali nanti aku nak jmpe dengan budak kecik nie dulu..nk ajar die jalan..hihi



Esok aku akan berlepas pualng ke tanah airku ( bajet duk kat oversea...weekk.. :p ) dan aku harap aku akan dapat pulang dengan selamat. Korang pun kena doakan aku sekali erk..






kalau dapat pegi bercuti kat pantai..wow!!!bestnyer...xsabar aku nk g cuti nie..hahaha
Macam biasa ler..ape korang nk baca lagi??dah habis dah..hahaha..sebelum aku terlupa..aku dari tadi sebenarnya nk buat ucapan sempena hari cuti ni..Yeler aku nie bakal cikgu..Kena selalu bagi ucapan kan??jangan jelez erk..wawawa..
lepas tu nak g mandi air terjun...yeayyy!!!bestnye bercuti..jom sume.....


Kepada semua murid-murid sekolah..Cikgu doakan kamu semua akan bergembira sepanjang cuti sekolah kali ni dan buat ler perkara-perkara yang berfaedah dekat rumah tu..Kalau dapat melancong jgn lupa amik gambar tempat kamu pegi melancong 2 utk buat kenagan sampai bila-bila..Yang paling penting sekali, cikgu nak kamu semua jaga kesihatan diri masing-masing dan pastikan keselamatan diri dijaga sewaktu bercuti..okay anak-anak murid semua??

:::....SeLaMaT BeRcuTi SekOlaH...::::

2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)