Ahad, 15 Mei 2011

SeLaMaT HaRi GuRu 2011




Assalamualaikum kawan-kawan semua....

Sempena hari guru yang bakal menjelang esok iaitu pada tarikh keramat 16 MEI, aku rasa tertarik untuk mencoret sedikit kata-kata dalam blog aku ni...As u all tahu, aku sekarang nie dah tahun ke-2 dalam bidang perguruan nie. Aku dah mula terasa kehangatan dan kebahgiaan menjadi seorang guru dan aku harap semangat nie aku terus berkobar-kobar di dalam hidup aku..Mmg aku x sngka yang aku akan menjadi seorang guru sbb mula-mula dulu aku x pernah pun terfikir nk menjadi seorang guru. Tp sapa tahu rezeki n takdir aku untuk menjadi pendidik. Betol x kawan-kawan!!!

Sebelum aku membebel lebih panjang berjala-jala, aku nk buat sedikit ucapan dekat sini khas sempena SAMBUTAN HARI GURU tahun 2011. Selamat Hari Guru kepada semua guru-guru di dunia amnya, dan di Malaysia khasnya dan specialnya saya tujukan kepada bekas-bekas guru yang telah mengajar saya daripada darjah 1(1997) sampai aku tingkatan 5 (2007). Kalau boleh aku nk cube listkan semua cikgu yang dah mengajar aku selama nie..Kalau korang rasa ada perasaan mcm aku nie korang listkan jgk nama2 cikgu korang..Tgk ler korang still ingt or x...hihihi..

SEKOLAH KEBANGSAAN DATO ALAUDIN
1. Cikgu Arbaayah - Bahasa Melayu
2. Cikgu Sofian - Matematik
3. Cikgu Marial - Bahasa Inggeris
4. Ustazah Norhayati - Agama Islam
5. Mr. Chin - Bahasa Inggeris
6. Cikgu Manimala - Sains
7. Cikgu Rosmi - Matematik
8. Cikgu Manaf - Kajian Tempatan
9. Cikgu Mat Saat - Kemahiran Hidup
10. Cikgu Salmah - Bahasa Melayu
11. Cikgu Azizan - Bahasa Inggeris
12. Cikgu Sazizan - Bahasa Melayu (penulisan)

SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN MUDZAFAR SHAH
1. Cikgu Zarida - Bahasa Inggeris
2. Cikgu Balqis - Sains
3. Cikgu Tee - Matematik
4. Ustazah Asiah - Agama Islam
5. Cikgu Abu Hanafiah - Kemahiran Hidup
6. Cikgu Nor Ashikin - Bahasa melayu
7. Cikgu Rodiah - Geografi

SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN SELINSING
1. Cikgu Rozerina - Bahasa Melayu
2. Cikgu Roshaizan - Bahasa Inggeris
3. Cikgu Norzana - Matematik
4. Cikgu Ain Chah - Matematik
5. Cikgu Zainon - Fizik
6. Cikgu Ku Ramlah - Kimia
7. Cikgu Sunita - Biologi
8. Cikgu Teh Bee Inn - Bahasa Inggeris
9. Ustazah Nafsiah - Agama Islam
10. Ustazah Norhayati - Agama Islam
11. Ustaz Azman - tasawwur Islam
12. Cikgu Nizam - Pendidikan Seni
13. Cikgu Hasnusi - Pendidikan Jasmani
14. Cikgu Jamil - Matematik Tambahan

huhhhh!!! penatnye aku nk recall balik semua nama-nama cikgu aku nie..hahaha..tapi aku rasa ada jgk yang x termasuk lagi nie..maklum ler..memory kecik..xdpt simpan data banyak-banyak xpon aku x dpt carik file nama-nama cikgu aku dalam otak aku nie..haha..

Last But Not Least, aku nk bagi ucapan yang paling special iaitu Selamat Hari Guru kepada Ibu aku..Pn. Che Yah Bt. Hassan sebab beliau pun cikgu jgk..hihihi..Then, kepada kawan-kawan seperjuangan dengan aku di IPG Kampus Ilmu Khas, Selamat Hari Guru to U all...

Sekian sahaja ucapan panjang lebar daripada aku untuk hari nie..nantikan entry aku yang seterusnya..InsyaAllah..see u later......:)






video nie aku jumpa time aku dok search lagu hari guru..Rasanya aku x pernah dgr lagu nie n aku suka sgt lagu nie..Kepada semua Guru n bakal guru..dengar-dengarkanlah lagu nie ok..

SELAMAT HARI GURU TAHUN 2011

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)