Selasa, 10 Mei 2011

Hari SedihKu....

29 April 2011

kawan-kawan sume mesti pernah merasai kesedihan kan??xkira ler sbb ape pon sama ada hilang kucing kesayangan ke, break off dgn kekasih hati or pape saje yang penah wat korang sedih..mcm 2 jgk dgn aku. So aku nk cter n share kesedihan aku nie dengan korang sume..Mesti korang still ada lagi ato@opah@tokwan@nenek kan??So, kepada kawan-kawan yang still ada orang2 nie berilah kasih sayang korang dekat diorg sbb diorg sume dah tua n diorang akan pergi tinggalkan kita anytime dari skrg..

    Korang mesti dah dapat agak kan ape makna tarikh yang aku highlight dekat atas tu kan?? Itulah tarikh terakhir aku mempunyai seorang A.T.O.K@ tokwan...Itulah satu-satunya tokwan yang aku ada n akhirnya dia jgk telah kembali kerahmatullah..klu korang tgk kelender korang tarikh nie adalah hari Jumaat kan?? Malam tu aku tidur lewat sbb baru abes main game dgn budak2 umah aku..Then time aku nk tidur tu aku dapat pnggilan drpd abg aku..xsngka sgt aku bila dia sebut tokwan aku dah meninggal..Mmg aku xtaw nk ckp ape waktu tu..Sepatutnya petng jumaat 2 aku ada diskusi dengan student IP Kota Bharu,IP Islam n IP Bahasa Antarabangsa tp bila semua dah jdik mcm nie aku terus mtak xcuse daripada bos aku untuk balik.

     Alhamdulillah perjalanan aku balik selamat semuanya. Daripada KL aku gerak pkul 9 pagi n aku sampai tepat jam 1.30 tgh hari dekat Kamunting. aku ingt aku dah x smpat nk tgk arwah atok aku n aku harap sume 2 xkan berlaku...Aku beruntung sbb aku smpai jer dkt umah aku smpat tlg mandikan arwah atok aku n uruskan jenazah arwah atok aku...Nak menitik air mata tp x mampu..biase ler orang lelaki kena r cover kan??haha...tp mmg aku sedih sgt ler sbb akhirnya aku dah xde atok dah...huhuhu..sape ade atok yang nk kongsi dengan aku??hihihi

ok ler kawan-kawan!!!
aku rasa sampai takat nie jerk ape aku nk coretkan..sebenarnya dah lambat dah nie...aku baru jer free nie..sbb tu aku baru berkesempatan nk update blog aku nie..sory yer kawan-kawan..

akhir kata dari aku....
kalau kawan-kawan sume still ade atok n nenek....jagalah diorg sebaik mungkin n sayangilah mereka seperti korang sayangkan diri korang..check it out!!!!! wasalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)