Sabtu, 2 Julai 2011

:::LaRiaN 1 MuriD 1 SuKan BesT:::

Assalamualaikum w.b.t dan Salam 1 Malaysia.....

Uwarghhh!!!! mengantuk sesangat arini sebab xdapat rehat yang secukupnye malam semalam. Sume nie gara-gara larian yang entah hape-hape yang memaksa aku untuk melibatkan diri secara langsung. Ok ler kan kalau masuk larian nie tapi yang x bestnye kena bangun awal pagi. Sengal ape nak kena bangun awal-awal time weekend...

Pagi tadi aku terpaksa wake up pukul 5.30 n mende nie adalah sejarah sepanjang aku berada di rumah sewa untuk tahun nie..haha..Masok Book Of Rekod jgk weyhh...Sampai jer tadi kat maktab cuma ada aku sorang jerk kat situ. Menatang giler hape aku sorang-sorang kat sini. Dalam jadual start kul 6.30..Memang xpenah punctual n aku yang terlalu punctual nie terpaksa menerima derita dia..iskk3x..:(..

Nak cter ler sikit sebanyak ape yang berlaku harinie kerana overall larian nie berlaku serentak dekat Malaysia. Gara-gara nak buat rekod Malaysia ler katakan. Larian tadi bagi aku biasa jerk n xdeler mencabar sangat( bajet pelari long distance r ko nie mamat )...Pape pon aku habiskan larian jgk tadi kan..hahaha..

Tapi perangai jahat aku nie(actually bukan jahat ler tapi nakal) menyebabkan dekat penghujung larian tadi aku ada tumpang abang PBSM yang tgh runner..haha..Bukan x mampu nak lari tapi saje nak naik motor n tnjuk kat orang lain aku nie pemalas..Hambekk ko!!!nak canang abeh 1 maktab ko budak PJ yang suka mengulat..hahaha..

Tapi x jauh pon sebenarnye naik motor tu..Ada ler dalam 100meter kot xpun x sampai langsung..hahaha..Pape jeler kan..Yang penting program hari nie dah settle then aku boleh rehat sekarang..Penatnye masih terasa..huhuhu..Sekadar berkongsi kenangan aku dah sediakan beberapa gambar sempena program harinie untuk tatapan korang sume..LAYANNNNN.......~~~



Errr....yang ni bukan fasa pemanasan badan erk..Nie dah abes larian dah..bergaya x pose mcm nie?hahaha

Yang ni plak masa cooling down lepas lari tadi. Meriah jgk ler event arinie kan...

pasangan yang terakhir sampai ke tempat penamat..Yeahhh!!!

p/s : Kalau dah rasa penat sangat baik ko p tidoq lagi bagus. Xpayah nak memekak dekat blog nie.Wat menyemak mata melihat jerk..zzzssssSS

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)