Sabtu, 10 September 2011

Percutian Bersama SahabaT

Assalamualaikum w.b.t dan salam 1 Malaysia..

Hari nie hari Sabtu, 10-9-2011...aku dah bangun awai2 pagi lagi sebab ada misi penting untuk aku dan juga sahabat-sahabat aku dari kelas G 4.11. Mesti korang tertanya-tanya apa misi yang nak kami laksanakan nie betul x..Ok ler, sbb aku x ckup masa coz pkul 8 jup g nak gerak dah..So, aku x cadang nk celoteh macam mak nenek berleter dekat anak cucu diorg..haha

Aku dengan budak-budak kelas aku dalam perancangan nak g Banting,Selangor...Sape yang selalu g sana angkat tangan??komfom xde kan..Kitorng g sana sbb ada jemputan daripada mentor kitorng untuk g umah dia hari  nie. Katanya ada wat majlis makan-makan sikit. Aku kalau pasal makan nie mmg aku x tolak..haha..

Ok ler sume..aku nk kena siap2 dah nie..kunk mengamokz plak memember aku yang lain..roger n c u all later..wasalam..

p/s : Berhibur cmner sekalipun jangan sampai xingat dunia bro..Ingat pesan mak lu nie bro...cekedout...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)