Jumaat, 7 Oktober 2011

Kelas yang Menyeronokkan

assalamualaikum w.b.t dan salam 1 Malaysia..

arinie aku nk cter sikit pasal kelas aku..dah banyak sangat aku cter pasal diri aku..tapi pasal kelas aku langsung x cter pape kan..bukan sbb apew..malas nk bercerita..aku pon bukanlah penglipur lara nk bercerita kan..haha..

al-kisah bermulalah cerita aku mengenai kelas aku..tapi nak cter pasal kelas teknologi pendidikan jer..bukan untuk sume kelas..rasanya apa aku nk cter sebebnarnya nie??haha..aku nk crita pasal buat video jerk..bukan nk tnjuk group aku nie bagus tpi saja nk share kreativiti kitorng..

so, korang sama-sama tonton video di bawah..dah siap edit dah 2...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)