Jumaat, 7 Oktober 2011

Sihat itu nikmat drpd Allah~~~

assalamualaikum w.b.t. dan salam 1 Malaysia...

entah kenapa pagi nie aku tetibe rajin plak nak mengupdate blog aku nie..walaupun aku bukannya blogger tegar macam orang-orang lain tapi kalau dah merasa boshan teramat sangat nie ape salahnya jengok kejap kan blog nie..haha..

ape aku nk cter erk sebenarnya malam nie..tengok tajuk macam nk bagi ceramah agama jerk..tapi modal x wujud lagi nie..haha..kalau ikut tajuk dekat atas nun memang banyak perkara nak diceritakan..haha..tapi aku nk cter sikit jeler pasal berkenaan dgn aku..

sejak semalam lagi badan aku duk sakit-sakit nie..sengal jerk rasanya tubuh badan aku..haha..korang nk tawu x kenapa??sumenya gara-gara hobi aku sekarang nie.."WORK OUT"..bajet nk wat body ler kan..last2x over plak..sampai sakit badan-badan..entah-entah otot badan aku nie dok mengamuk ag dekat aku..hahaha..

ada kaitan x dengan tajuk dekat atas tu..ada kot..haha..pape pon korang layang jerk gambo dkt bawah nie..my target this year...jom layan sama-sama....

hohohoho..bestnye body cmner...tough gitu..

macam nie dah ok dah kan??firm sikit jerk..

last sekali kalau dapat macam nie best jgk..haha.

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)