Khamis, 12 Januari 2012

PaK Cik PriNtEr SaKiT

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera...

seminggu dah berlalu proses pengajaran dan pembelajaran aku untuk semester 5 bagi program PISMP..sumenye berjalan dengan lancar dan baik setakat nie dan memang tak ade pape masalah pun sehinggalah beberapa hari yang lalu....

aku punye kalut nak buat kertas cadangan untuk diserahkan kepada ketua jabatan then bila dah siap kertas cadangan tue dengan penuh bersemangat aku nak print..

alangkah kecewanya aku bila aku print jer yang keluar macam nie.........

korang nampak tak ink printer nie macam mane...mmg kecewa giler lorh..

memang aku frust giler sebab mende tue penting sangat-sangat bagi aku..ingtkan ink die still banyak lagi, tapi bila guna jer...haishhhh...xde pon..haha..hasil die macam gambar di atas lorhh..

lepas aku dapat taw printer aku nie memang tak boleh guna, aku terus cntact member aku..hahaha..untung ade member yang murah hati dan baik..so, memang die ler yang tlg settlekan sumenya bagi pihak aku...selamat aku..hihihi

tapi lepas jer kejadian tue aku terus sembuhkan balik penyakit printer aku tu dengan ubat nie...

ubat yang paling mujarab untuk penyakit printer yang kehabisan ink...hahaha...

then, bila dah kasi ubat maka sihat ler encik printer aku nie..haha..harap-harap still dapat bertahan untuk 2 tahun lagi sampai aku posting nanti yee encik printer..hihihi..


terhutang budi banyak sangat dengan encik printer nie.....

printer canon pixma dgn extra ink dkt luar yang banyak membantu..

hahaha..inilah cerita printer aku yang semakin hari semakin tua...semakin uzur tapi masih berguna untuk menyiapkan segala assignment aku sampai ler aku grad..hihihi..

TERIMA KASIH INCIK PRINTER


notaKaki :  kepada incik printer, jangan sakit-sakit dah erk lepas nie..selalu kena tolong saya untuk siapkan semua kerja-kerja saya taw...hihi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)