Sabtu, 21 April 2012

KeJoHaNaN SuKan IPG KAMPUS ILMU KHAS kali Ke-52

Assalamualaikum w.b.t dan Salam 1 Malaysia....

Nie aku punye entry yang kedua untuk harinie..Sebab aku dah terlampau bosan..dan ada pula someone yang suruh aku update aku punye blog nie..So, update jeler...hahaha..

Tengok Jer tajuk dekat atas tu aku yakin korang semua dah tawu ape yang aku nak ceritakan..Haha..sambil bercerita sambil promote IPG sendiri..waaaaa...bagus giler..ahakzzz...anyway aku nak mulakan cerita berkenaan dengan tugas KOT...

Kepada semua pelajar IPG yang bakal melalui semester 5, korang semua xkan terlepas dengan penganjuran KOT aka Kejohanan Olahraga Tahunan. Sebabnya masa semester 5 kita semua akan ada subjek GERKO sebanyak 1 kredit. Dan sepenuhnya pemarkahan adalah berpandukan kepada pengurusan anda semua sewaktu penganjuran KOT...

Bagi aku, tugas yang telah diberikan agak mencabar kewibawaan aku juga ler..haha..mana tak mencabar kalau dah dapat tugas sebagai ketua hakim balapan...fuhhh...memang acara trek semua aku kena jaga lorhh..tapi takpa...nanti pergi sekolah bakal dilantik jadi setiausaha sukan..haaa..amek ko..lagi banyak kerja..so, jadikan tugas nie sebagai peluang nak menuntut ilmu sebanyak mungkin supaya nanti dah jadi seitausaha sukan dekat sekolah dah tak caca merba...

Aku bukan nak cerita pasal subjek Gerko ler...Sampai dah melalut pula nie kenape...hahaha..anyway, aku nk share kejayaan aku sewaktu KOT yang baru berlangsung selama 2 hari iaitu untuk acara feveret aku..acara padang..Memang tahun nie aku target gold medal untuk acara aku "merejam lembing"..acara sejak zaman sekolah lagi..hahaha...

Syukur target aku tercapai akhirnya walaupun seriously aku tak training apa-apa pun..sebab aku tak trainig aku takut perkara yang terjadi dekat aku tahun lepas berulang kembali. Aku injured sebab banyak sangat training. So, performance hancuss..haha..So, tahun nie memang takde training dan Alhamdulillah...aku menang..hihihi...CUme yang aku kesalkan ialah pesaing aku dah masuk acara tahun nie sebab injured...iskkk..iskk..iskkk..sedih giler beb...baru plan nak fight-fight dengan dia...tapi dia tarik diri pula...

sabar jeler keyh..tahun depan still boleh lagi..hahaha..

podium tempat pertama....fuhh~~~ seronoknye rasa...paling best Semua atlet atas podium tu daripada rumah PADU...

gaya seorang juara..cewahhhh~~~

hahaha..medal yang aku dapat untuk 2 acara yang aku masuk untuk KOT kali  nie...

Rasanya dah cukup kot semua yang aku nak share harinie...Anyway cita-cita aku untuk dapat gold medal akhirnya tercapai juga..fuhh~~ Alhamdulillah....


notakaki  : Lepas nie boleh pergi KAGUM untuk masuk olahraga..Tapi rasanya macam tak nak jer..haha..sebab buat time cuti sekolah kot..aku dah planning macam-macam untuk cuti sekolah nie...so, kalau  tak kena paksa aku tak ikut rasanya...hihihi...^_^

2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)