Ahad, 29 Julai 2012

RiNDu NaK HANTAR KAD RAYA~~~

Malam nie walaupun aku sibuk tapi aku dah tekad juga untuk tulis kad raya kepada beberapa orang yang dah pun mengharapkan dapat kad raya daripada aku..kih3x...


Sebabnye pada minggu lepas aku pegi kedai rakyat 1 Malaysia..dekat situ aku ternampak dia jual kad raya nie..hahaha..Masa tue tetibe aku rasa macam nak beli jerk..so aku beli ler teros...


Balik jer rumah aku teros post dekat facebook tanye sapa nak kad raya daripada aku..hahaha..sebabnye aku xpenah simpan alamat sapa2 untuk aku sent kad raya nie..sedih jer..wawawawa


Nie aku sempat snipping tools kejap tadi status yang aku post pasal kad raya last week...


Banyak jugak aku dapat komen daripada kawan-kawan yang memang saje nak buat kecoh dekat wall aku...jadik stalker aku..wawawawa...


Teringat semula kenangan aku masa time sekolah-sekolah dulu..aku selalu tulis kad raya pastue bagi dekat kawan-kawan sekampung..paling best akuler yang jadi PAKCIK POSMEN sebab aku hantar teros dekat peti surat rumah member aku tu..paling best bila aku tunggu pakcik posmen datang rumah aku...hahaha..


Cepat-cepat aku keluar tengok surat yang datang sebab mane tawu aku dapat kad raya daripada awek-awek yang suke dekat aku kan..hehehe...tapi hampehh..setiap kali ada surat mesti mak aku jerk yang dapat. Mak aku nie jenis rajin bagi kad raya dekat orang. So, memang die akan dapat banyak kad raya setiap kali raya... Jelous giler habaq hang...hahahahaha


Keja aku tak siap lagi tapi saje menyibokkan diri dengan kad raya nie kejap..bukan lama pon..hahaha


Nie masa aku tengah dok pusing-pusing cari idea nak tulis kad raya tadi..hahaha..ingt senang ke nak mengarang ayat dalam kad raya..kalau bagi dekat awek boleh jgk..nie nak bagi dekat member..ayat xboleh terlalu berbunga-bunga plak..hehehe..nanti member cair plak..wawawawawa..


Dan akhirnya.......


Proses melontarkan semua ayat-ayat pujangga dalam otak yang dah nak full nie ke dalam kad raya.. hehehe..yang penting warna warni tulisan aku nanti..biasa lorh..rindu zaman sekolah dulu..hahaha...


Kalau aku typing jer lepas 2 print korang rasa cmner erk...style tak?? wawawawa..cakap dunia dah semakin maju kan..hehehe..


Lepas jer aku study dengan kad raya nie selama beberapa minit dan akhirnya.....



Alhamdulillahh...dah siap dah 2 kad raya aku..esok dah boleh pegi pejabat pos pastue tampal setem dan tggu pakcik posmen deliver kad raya aku nie..hahahaha....


Ucapan aku dekat kawan-kawan yang bakal dapat kad raya daripada aku...Sabaq ler menunggu taw..kalau xsampai jgk mesti malam raya baru sampai..aku akan suruh pakcik posmen cepat2 hantar malam raya...kih3x....

SELAMAT BERPUASA SEMUA UMMAT ISLAM..

peace ^_^


------------------------------------tamat---------------------------------------

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)