Ahad, 29 Julai 2012

ZAMAN PRAKTIKUM - SK SAUJANA IMPIAN 2

Assalamualaikum w.b.t dan Salam 1 Malaysia..


Last week tak sempat nak mengupdate blog nie sebab aku rasa sibuk sangat minggu lepas. Sekarang nie life aku sibuk dengan praktikum selama 2 bulan...fuhhh..lama kot 2 bulan tu...ermmmm... harap-harap semuanya akan berjalan dengan baik ler...amin..


Sekolah aku praktikum kali nie dan menjadi sasaran aku untuk mendapatkan sahabat-sahabat baru ialah di S.K Saujana Impian 2. Sekolah nie adalah merupakan sebuah sekolah elit dan terletak dalam daerah hulu langat.


taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (gambaq sekolah jer pon)




Semoga aku akan dapat menempuhi zaman-zaman praktikum di sekolah nie dengan sebaik mungkin dan dapat menuntut ilmu sebanyak mungkin daripada cikgu-cikgu di sekolah ini..InsyaAllah..


Kepada Sahabat lain yang sedang praktikum juga aku nak wish dkt korang semua selamat berpraktikum.....


Peace ^_^

2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)