Jumaat, 20 Julai 2012

SeLamaT BerPuaSa SeMuA..









Assalamualaikum w.b.t


SELAMAT DATANG BULAN RAMADHAN...


Alhamdulillah.. sekali lagi dapat bertemu kembali bersama bulan yang penuh keberkatan iaitu Bulan Ramadhan.


Bulan setiap ummat Islam berlumba-lumba mencari keberkatan dan mengumpul pahala sebanyak mungkin.


Bersyukur ke hadrat Ilahi kerana dapat lagi aku bersua dengan Ramadhan pada tahun ini.


Seperti yang lain dah tentu ada azam masing-masing sepanjang bukan?? macam tue jgk dengan aku...


Azam aku pada tahun nie ialah :


1. Of koz ler nak puasa penuh kan..
2. Nak buat solat sunat terawikh full tanpa ponteng...
3. Nak turunkan berat badan..hehehe..(turun 3kg pun dah cukup)


Sebelum aku melabuhkan tirai ucapan aku...aku ada satu ucapan untuk korang semua...


---------------->






Opssss...sebelum terlupa..aku nak sharekan sebuah lagu yang memang menjadi feveret aku time bulan puasa nie..Korang pun mesti layan lagu "diari ramadhan rafiq" kan?? sebab citer die memang best..so, selamat mendengar.. peace !!










p/s : Jom Sama-sama kita menghidupkan malam di bulan Ramadhan..wasalam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)