Rabu, 18 Julai 2012

Rawak 213389# Kau ADa!!!!

PERHATIAN : Penggunaan ayat di bawah adalah untuk menunjukkan blogger sedang merepek dan meraban plus bajet taiko ala-ala filem KL GangsTer.




Heyyyyy... Memang tak puas hati gua dengan sorang MiNaH PoYOS niehhh... Saja Bikin gua Panas Malam nieHhhh...


tAPI dengan kesabaran gua pada Tahap Maksimum die gua still boleh rileks + cool lagi okeyh...xde hal ler der...hahaha..


Eleyhh..poyos + SENGET + SENGAL ler Lu sebab sanggup buat entry macam nie ------ >




Untuk gua kan..walaupun gua bukan spesis yang suka suki jadik stalker lu...asbestos betol r lu...hahaha


Paling gua rasa tak memuaskan hatinya PUunn.,AdOiii bile lu perangat gua sampai terbakar gua rasa..hahaa.. 


---> Kasi tengok sikit Lu punya Ayat Perangat macam Paip BM Power Moto 125 ZR gua...hehe






Lu cakap gua kalah bai...........Belom lagi dollllll


gua mana mungkin mengaku kalah dengan Lu itu macam sajaaaaaaaa~~~ hehehe..
Ini Malam gua kasi entry sama lu mau tunjuk sama lu sikit...


GUA KASI TUNJUK LU DUIT DOLAR MAAAAAA.....

KANTOI!!! time nie gua tengah baca entry lu sampai gua nak  terpk nak post idea nie
hahahahahaha..


KAU ADA!!!!!!!!!!!!!


saje gua kasi bold sikit ayat 2 kasi lu tengok sikit..gua xmaen la duit baru ala2 jutaria dengan shahiba tu...ape kelas weyhh...hahaha


gua sikalang gua duit dollar jerr...hahaha..taon nie RaYa gua kasi duit DOLLAR jer sapa datang rumah gua...
Kau ADa!!! hehehehe..


Opssss..lupe gua nak inteframe muka gua bersama duit dollar nie..kasi lu hangen sikit sama gua..kih3x..


Nah Hambek ko!!!






Kasi lu Teleng sikit kepala tengok picture nie..wakakakaka..


Ok..sikalang dua sudah puas hati..Lalalala..gua mau tengok apa lu mau post sama gua esok pagi..hahahaha..


chooowwwww~~~~ no hard feeling okeyh... :p




p/s : Esok kalau nak balas balik entry nie dengan duit dollar jugak jangan ler pinjam duit member2 taw pastue bajet posing gune duet sendiri..wakakaka..Takde buat cara takde erk..lalalala

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)