Jumaat, 5 Oktober 2012

PENGADIL KEJOHANAN MERDEKA CUP CHALLENGE 2012



Assalamualaikum w.b.t dan Salam 1 Malaysia....

Entry nie sepatutnya aku tulis sebulan yang lepas lagi sebab event nie memang berlangsung pada bulan yang lepas. Tapi maaf ler di sebabkan oleh faktor kebizian yang melanda bak tsunami dalam hidup aku dengan praktikum lagi, so aku xde masa nak menaip entry nie..

Alhamdulillah sebab aku dapat juga joint satu big event yang mana kalau saje-saje aku nak join memang tak dapat ler..tapi bukan sebagai player untuk game nie.. Tapi sebagai umpire kejohanan. Beruntung aku sebab ade sijil Umpire Level 1 daripada BAM nie sebab dapat juga merasai tournament-tournament yang boleh dikira event tahunan lorh...

Kalau aku x menceburkan diri dalam bidang umpiring mesti aku tak pernah taw pasal tournament nie.. Tapi apa yang lebih penting adalah pengalaman yang aku dapat sepanjang menjadi umpire untuk kejohanan nie..

Pengalaman paling best aku bila aku kena jadi umpire untuk event final men veteran..tawu tak sape yang main masa final 2?? player Malaysia kot..hahahaa.. jup aku pi cari gambaq dia sat....... GooGle ImaGe ...>>> tuuuuttttt .....tutttt

1. Jack Koh



2. Ong Ewe Hock


Sape tak kenal mereka nie memang bukan peminat badminton..hahahaha..

tapi seronok jaga game diorang sebab diorang main fun jer..event game final tapi memang best ler..cuma yang x best aku ler penat duduk atas kerusi 2 kalau dah maen sampai set penentuan..adoiiiii.. Anyway tak sangka sangat dapat jadi umpire utk final game tu...hehe

Jup..Jup...lupe nak upload gambar aku pulak..hehehe


satu cukup...tak boleh banyak-banyak...wawawawawa....

bye!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)