Selasa, 9 Oktober 2012

SEGMEN : OH BARU TAHU #01

BAHAYA MANDI WAP YANG MELAMPAU.


"Seorang pakar kesuburan lelaki mendakwa, mandi wap yang menjadi kegilaan golongan itu di bandar-bandar besar selepas bersenam di gimnasium boleh melemahkan fungsi sel sperma yang terkandung dalam testis (buah zakar) mereka."

Dipetik daripada : Kosmo Online



Tadi masa aku tengah dinner dekat sebuah kedai makan, aku ambil surat khabar kosmo yang ada dekat kedai tu lepas aku habis makan. Masa dok selak-selak helaian surat khabar 2 aku terjumpa artikel pasal mende nie....Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! mende baru bagi aku nie...

Memang selama nie aku xtawu pon mandi wap akan ada effect yang sangat berbahaya kepada lelaki. Tapi bila dah baca artikel nie baru aku percaya..Alhamdulillah aku x pernah mandi wap lagi selama nie..hahaha..

Tapi kalau fikir logik pun boleh dah agak mende 2 merbahaya..(Bagi kaum adam sahaja) --> ibaratkan korang tengah wapkan telur ayam dalam masa beberapa jam then korang try pecahkan telur ayam 2...entah2 dah jadik telur 3 suku masak tak pon dah masak sepenuhnya. hehehehe.. Then korang boleh ler buat persamaan dengan korang pnye... haaaaaaa....cmner?? dah dapat jawapan die ke..

Itu kalau berfikir secara logik sahaja. Tapi kalau ikot saintifik dia mungkin ada lagi ler kesan-kesan yang lain...

Bahaya...bahaya..bahaya.....

Bukan aku nak halang korang mandi wap dekat spa..Tapi cuba korang sendiri buat kajian pulak. cuba tanya dekat mana2 lelaki yang memang kerap pegi buat mandi wap dkt spa n tanya camner dengan tahap kesuburan mereka..Dah dapat jawapan korang then korang boleh ler buat ape saje yang korang nak..hehehhee...

Pesanan Ikhlas daripada tuan blog :  Kalau Boleh Elakkan Cuba Elak. Hidup Selamat, SIhat dan Sejahtera..Peace You All... 

   
                                  SEGMEN :  OH... BARU TAHU!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)