Ahad, 6 Januari 2013

Jadual Aku bagi Semester 7 / 2013

Assalamualaikum sume!!!

Alhamdulillah......^_^"

Akhirnya aku dah jadi pelajar paling senior dekat IPG aku nie...Sekarang nie batch aku adalah yang paling senior dekat IPG seluruh Malaysia..Batch PISMP Ambilan Januari 2010... Tak sangka tup tap masa berlalu dengan pantas dan aku dah berada di tahun terakhir pengajian.

Selepas penat lelah dan suka duka aku sepanjang tempoh pengajian selama 4 tahun setengah dilalui akhirnya aku sampai jugak ke akhir semester..Alhamdulillah~~~

Makin di penghujung pengajian makin sedikit subjek yang diambil tapi bukan bermaksud kelas makin kurang. Ituler yang aku ingatkan pada awalnya tapi bila tengok balik jadual.. Rupa2nya tetap banyak jam interaksi jugak..kih3x ^_^"

Harini baru terasa rajin nak sediakan jadual untuk semester nie. Semuanya sebab pihak IPG xnak amek inisiatif utk memudahkan student2 die dgn mengupload jadual setiap kelas dekat portal. 

So, terpaksalah buat sendiri jadual kan...hahaha.. Nasib badan ler bila dapat pihak pengurusan macam nie..

Anyway...harapan aku bagi semester nie adalah untuk berjaya melalui tempoh pengajian 5 bulan untuk semester 7 nie dengan lancar dan jayanya. Termasuk menyiapkan proposal bagi kajian tindakan aku..InsyaAllah..



Menarik kan jadual yang aku siapkan nie..kah3x...

Kepada semua rakan-rakan yang sama batch dengan aku, PISMP Ambilan Januari 2010...

SELAMAT BERJAYA MENEMPUH TAHUN TERAKHIR NIE..




 --------- GOODLUCK SEMUA -----------




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)