Isnin, 7 Januari 2013

Lawak Sekolah ##001 - Kelas Lukisan

Assakamualaikum !!

Tak lama lagi aku akan mula bekerja di sekolah dan akan menghadapi macam-macam kerenah anak murid di sekolah kelak. So, aku kena lorh bersedia daripada sekarang kan!! mane taw bila pergi sekolah nanti dapat anak murid macam mane perangai aku time sekolah dulu..Sakitt!!!

Yeler aku selalu kena provok dengan cikgu-cikgu sekolah aku bila jumpa diorg bila diorang cakap tunggu anak murid kenakan balik ko nanti...hahahaha..Rasanya aku xdeler sekejam itu terhadap cikgu-cikgu aku..lalalala..

Cerita lawak nie aku just petik daripada sumber yang aku rasa nak kongsi sikit. Lawak time dekat sekolah yang mungkin akan aku lalui nanti. Mane tawu kan naseb aku x baik dapat student macam nie..hahaha.. korang layan ler dulu short story di bawah nie....

Cikgu : Lukisan apa yg kau buat nie Abu , Kosong je?
Murid : Kuda makan Rumput, Cikgu.
Cikgu : rumputnya mana?
Murid : dah habis di makan kuda, cikgu
Cikgu : habis tu, kudanya mana?
Murid : dah pergi Cikgu! kalau rumputnya dah habis, buat apa kuda masih di situ?
Cikgu : -.-'
 
Rasa-rasanya macam mane ler keadaan aku kalau kena anak murid jenis macam nie..kah3x...
Mula-mula mesti aku gelak guling-guling dulu sebab memang serius melawakkan...hahaha.. lepas tu aku nak suruh anak murid aku tu pegi kejar balik KUDA tu then ikat dekat dalam kertas lukisan tue. Lepas ikat kuda tue aku nak suruh die tanam rumput balik sebab rumput tue dah kena makan dengan kuda... kah3x..kesian murid aku kena buli dengan aku nanti..hehe
Pape pon perjalanan masih panjang..suka dan duka akan selalu mengiringi hidup kita semua dan akan menemani kita untuk menguji kita semua...
ok...jam dah pukul 4 petang...time aku nak tido kejap...hehehe..penat sebab kelas harinie bosan..hahaha.. jom tidooooo.. zzzzzZZZ
 
bye3x ^_^"    

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)