Khamis, 3 Januari 2013

Melancong ##02 - Air Terjun Batu Hampar, Taiping

Hai semua !!

Kalau semalam aku cerita pasal Bukit Larut then harini aku akan sambung plak pasal tempat mandi yang best yang terdapat dekat tempat aku iaitu air terjun Batu Hampar.

Banyak sgt aku nak share dengan korang berkenaan dengan masa cuti aku dok buat apa..sebab aku xdpt update blog sebelom nie soo aku akan update semuanya lepas nie..hehe..

Mungkin korang semua dah pernah mandi dekat mana-mana air terjun yang sememangnya banyak terdapat dekat negara kita nie kan. Mcm tu jgk dengan aku dan dah banyak tempat air terjun yang aku dah pergi mandi. Tapi sebab air terjun nie dekat tempat aku sooo, aku just nak cerita pasal air terjun nie ler..hehehe...

Air terjun Batu Hampar nie terletak di kawasan Bukit Larut iaitu sebelum sampai kaki Bukit Larut. Laluan masuk ke kawasan air terjun nie korang akan lalu tanah perkuburan Kristian di sebelah kiri then baru sampai dekat tempat rekreasi air terjun nie..hehe..

Kalau mana-mana yang nak datang ke Taiping tu jangan lepaskan peluang mai mandi dekat air terjun Batu Hampar nie..Comfirm korang takkan rasa rugi punye lah...

Berikut antara gambar-gambar yang memang xdapat di cover dah...hehehe...gambar mandi manda di air terjun Batu Hampar. Layan................

makan dulu sebelum mandi manda...hahaha..perut ada isi baru sedap mandi

yeahhh...salah satu "port" mandi yang best..sebab ada air terjun..haha

agak-agak dah sejuk menggigil boleh ler bertapa atas batu macam nie..hahaha..

Memang tak dinafikan holiday aku taon lepas sangat menyeronokkan..hehe..penuh diisi dengan aktiviti yang berfaedah dan best..lalala..Kepada korang yang laen datang jemput mai negeri Perak especially bandar TAIPING dan boleh ler rasai sume nie..hahaha

TUNGGU CUTI SEM NANTI PULAK!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)