Rabu, 29 Jun 2011

CeRiTa PaSaL duiT LaGi...

Assalamualaikum w.b.t dan salam 1 Malaysia....

Haaa...nie ape kejadah plak nak bukak cter pasal duit lagi??Tak abes-abes lagi nak gebang orang ramai pasal duit ke? hahaha..aku pun x taw sebab bagi aku duit penting sangat-sangat di tambah dengan saat ketika ini. Aku sangat memerlukan duit..hihihi..

Kini baru aku sedar mengenai perkara nie iaitu "DuIt BuKaN SeGaLanYa Dalam HiduP, TapI unTuK HiDUp DuiT aDaLah SeGaLaNya"

Hermm..Ape kes bro cakap siap masok peribahasa yang dah berkurun x pernah wujud dalam kamus hidup ko nie?...Itulah aku kalau korang sume nak taw..Xpernah nak menghargai sesuatu yang ada di depan mata tapi bila mende tu dah xde baru aku terkontang-kanting nak benda tu..hahaha..Senget ler aku nie...:p

Pape pon yang paling best aku nak bagitau duit aku dalam wallet aku sehingga hari ini cuma berjumlah RM15.00...haha..Rasanya cukup untuk lagi 3 hari jerk lagi duit aku tu..Kalau ler aku x dapat jgk elaun dalam masa yang terdekat nie, memang aku akan paw my mom lagi ler..Hahaha...Itu sahaja lubuk emas yang aku ada..wawawa..Kejam giler aku nie kan? Tapi macam korang jugak ler..Kalau time susah-susah baru nak ingt dekat mak yang jauh di mata nie. Kalau time senang lenang kol pon x kan??hahaha...InsAFFF...

Sebelum aku mengarut lebih panjang berjala-jala lagi..Better aku stop dekat sini. Lagipon perut aku nie dah mula memberontak daripada petang tadi lagi. Hadoiiii..xckup makan lagi ke ko nie mr.stomach??? Cube ler puasa sikit..ngeekkk :p...

Malam nie set nak makan dekat mane erk??Nasi Lemak Meriah best x??urmmm..mcm x best jer..haha..kedai NABILA best x??boleh tgk bola teros..Malaysia punye game malam nie...Sebab duit xde so xdapat ler aku g StadiUm Malam ni...Kesian dekat diri haku ni kan...wawawawa...


muka nak mintak penampo nie ha...kalau dah duit xde tu buat ler cara duit xde..toksah wat muke seposen!!



p/s : Bersabar erk Mr. FaHruddin..Elaun kamu bakal masuk tidak lama lagi.Kalau x masok jgk cepat-cepat tepon Mak kamu erk. Buat LOAN dengan dia erk..hahaha..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)