Jumaat, 1 Julai 2011

::..PenanTiaN Yg MenGgEmBiraKaN..::

Assalamualaikum w.b.t dan Salam 1 Malaysia....

Yahuuuuu!!!! akhirnya penantianku selama ini tidak berakhir dengan sia-sia sahaja. Alhamdulillah sangat-sangat bila apa yang aku tunggu akhirnya dapat juga. Rasanya korang sume dah tawu kan ape yang aku tggu selama nie kan??hihihi..

Ape yang aku nk bgtaw dekat entry aku kali nie pasal elaun aku jgk ler. Selama nie aku duk bising-bising kan pasal duit aku dah nak kering dah. Hahaha..Akhirnya elaun yang aku tnggu dah masuk dah semalam. Actually x banyak pun elaun tu tapi at least dapat menampung sikit sebanyak duit aku untuk bulan nie..haha..

LEpas ni boleh ler aku berbelanja sikit...(padahal dah belanja dah pun separuh daripada duit tue)..hahaha..Bapak cepat giler duit aku keluar daripada ATM BSN tue..Mentang-mentang tgh ada duit abes ko kebas duit dalam Bank tu...Simpan-simpan ler sikit untuk pelaburan masa hadapan.

Petang tadi saja dah lebuh RM50 gara-gara melawat pakcik TESCO..Pegi borong segala macam mak nenek untuk pembelajaran aku ok..Bukan aku beli mende yang x berpekdah ok..SUme barang yang aku beli tu termasuk dalam peruntukan elaun aku ok..haha..

Weyhh..agak-agak kalau aku tayang sikit kat korang aku punye baki akaun xpew kan??xdak hal ler kan..hahaha..JANGAN JELES OK>>

Perghh..check duit guna bahasa omputih 2..hahaha



p/s : Kalau hang dah dapat duit tue jangan ler boros sangat. Ingat-ingat sikit sebab hang nak kena belanja untuk 1 bulan. Jangan nak p mintak dekat mak hang plak..Malu ler sikit..Aisyehhh!!!! =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)