Ahad, 10 Julai 2011

Ape KebeNdE NiE???

Assalamualaikum w.b.t dan salam 1 Malaysia...

Kepenatan yang teramat sangat bila lepas menghabiskan percutian 4 hari 3 malam dekat UITM..Ape mende sume nie? Kalau nak taw tggu entry seterusnya..Aku tggu pict dari sahabat aku..dapat pict 2 kunk aku tuliskan entry die ok..

Ape mende aku nk cter nie??

Sebenarnya aku nk cter pasal nie..."NETWORKEDBLOGS on FACEBOOK"....Ape ler kemendenye nie??hahaha..aku pun x tawu..Nie yang aku tengah konfius ape gunenya mende nie..Apa pun x boleh!!!!hahaha..

Nie ler masalah kalau buta IT..Mende baru pasal IT h***m....................X penah nak amik taw pon. Yeler, buat ape nk amik tawu kalau bukan bidang tugas kita kan??haha..

Sekarang nie aku tawu ke x...Paham ke x...ape aku kisah..Mende nie boleh blajar ler..kan..kan..kan.(versi upin&ipin)...

Nie dia mende baru tue...ape kebende nie??isk3x..xpe-xpe..blajar slow-slow...peace!!!





p/s : SetiaP Perkara BahaRu yang kita Tahu kiTa MestiLah BelaJar dan TeruS bEruSaha unTuK memaHami Benda BaHaru tu & JanGan TakuT unTUk MelakuKan SiLap SemaSa BelaJaR...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)