Jumaat, 15 Julai 2011

:::Khas Kepada Yang Sakit:::

Assalamualaikum w.b.t dan salam 1 Malaysia...

First of all aku nak cakap sikit yang aku dah mula rindu nak menulis kat blog nie semula bila dah agak-agak 5 hari aku tinggalkan blog aku nie kesepian. Bukan sebab xde pape nak tulis tapi terlalu sibuk sangat sampai xde masa..
As u all tau ler kan budak2 blogger nie sumenya banyak masa terluang,sbb tu boleh layan blog lagi kan..wawawa...(mau kenyataan nie buat aku kena band drpd kumpulan blogger)..

----> banyak sungguh melalut kat tempat lain aku nie..cer cter teros perkara sebenar..Kan senang orang nak baca..xpayah baca panjang-panjang kan..hahahaha

---> Tapi aku bukan nak bercerita sangat. Aku nak bawakan pesanan ikhlas nie kepada someone yang sangat aku S*^7%$......Sebab die kan x brape nak sihat sekarang nie..hahaha..Kesian sgt dekat die..

kepada awk di sana....Ini semuanya untuk awk...

kalau agak-agak teruk jerk selsema n ada kahak , boleh ler try  ubat nie...


Dekat dalam gambar nie dah complete sume ubatan kepada orang yang demam...haha..

Awak....ingat lagi tak pesanan saya............dont ever-ever forget it..hihi :)
Kalau yang nie plak paling best untuk melegakan rasa x selesa dengan cepat. Kalau lepas
nie rasa nak demam lagi cepat-cepat makan ubat nie..haha
Ini pesanan terbaik dari saya...Dah lepas makan sume ubat kat atas tue
tros g tidur..Esok Bangun Sihat ler..kalau x sihat mende lain ler jadik..haha(mintak simpang)



InsyaAllah kalau sume amalan kat atas tu dah dibuat, tnggu ler dalam masa 2 hari...mesti dah sihat
sepenuhnya..jadik ler macam nie..hahaha.."Semoga cepat Sihat"







:------>> awk...Saya harap awak akan cepat sembuh erk..
:------>> Lepas nie jaga diri awk taw..jangan wat kerja banyak sangat.......


p/s : Saya doakan semoga awk cepat sihat dan sentiasa akan sihat selalu lepas nie..^-^ "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)