Rabu, 5 Oktober 2011

Leftenan Muda~~~~aku berjaya..

Assalamualaikum w.b.t dan salam 1 Malaysia...

Status nie aku dah lambat update sikit..Bukan sebab ape pun aku x update secepat mungkin tapi sebab aku nie malas dah nk nengok blog nie..Yeler, aku xde plak cita-cita nk jadi blogger..haha..Anyway aku nk cter jgk sikit pasal tajuk dekat atas nun..

Apa sebenarnya kaitan aku dengan leftenan muda tu..Aku bukan askar pun..hihihi..Macam nie ler memember sume, aku nie baru jerk abes camp dekat Kuala Kangsar..Kira tempat aku jgk ler situ..haha..Camp ape korang nak taw??Camp kadet remaja sekolah (KRS) untuk dapatkan pangkat sebagai Leftenan Muda..Yuhuuu~~~ aku ingt askar jer yang ada leftenan muda nie..haha..

seminggu aku berkampung dekat sana memang seronok..iyeler kan mne x seronoknya dapat ramai member baru..student IPG lain ler katakan..tapi just ada dua IPG jerk yang gabung masa camp tu..IPG Ipoh dengan IPG Bahasa Melayu..tapi ok ler kan..sume dah settle..

Yeayyy~~~part nie paling aku suka nak bgtaw..sebab aku dah ditauliahkan jadi leftenan muda KRS..event sebelum nie aku sedih sgt sebab kawan2 aku suma panggil aku askar pencen..tak guna punye memember!!!!! cettt...tengok...sekarang aku dah jdik leftenan muda ok..hahaha...(gelak besar)..

ok ler..nk taw dengan lebih lanjut korang selongkar-selongkar ler gambar di bawah nie...org cakap daripada gambar kita akan nampak segalanya..haha..

bas yang membawaku ke tapak perkhemahan..

ohhhh..tidak..hadi mengganas..haha

itu dia..orang kuat kito..baru selesai jerk mengemas beg..

melepak kejap dekat R&R Sg. Perak..makan..makan..makan

baru sampai dekat tapak perkhemahan..dengar taklimat dulu...

pasang khemas oiiii..

abg-abg KRS yang hensem lagi kacak bergaya

macam mne gambar nie boleh ada dekat bawah plak..adoii...

menunggu ape ntah..siap berposing lagi..haha

bersemangat sangat diorg sume nie..kena kembara sejauh 8 km

nie ape kes plak nie..dah buang tebiat ke hapew??hahaha..main byk r..

nie ha...org-org kuat dalam KRS IPG..

barisan leftenan muda IPIK bersama barisan pemimpian KRS..yuhuuu

orang kenet..persembahan menarik daripada IPBM...cayalah!!!!

yeayy..kemas barang nak balik dah....alhamdulillah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)