Rabu, 5 Oktober 2011

Tak keruan hidupku kini~~

Assalamualaikum w.b.t dan salam 1 Malaysia...

selesai sudah ujian amali Pendidikan Jasmani aku dan juga Ujian Akhir Kursus(UAK) bagi aku untuk semester nie..yahooo..bestnyer xterkira..sekarang aku menunggu saat final exam jer lagi..hahaha..

kalau time macam nie memang best dapat mengisi masa terluang dengan perkara yang mengarut lagi memesongkan..haha..antaranya bermain game..lalala..so,aku pon x terlepas daripada perkara nie..hahaha..korang mesti nak taw kenapa aku cakap macam nie kan...kalau dah rasa nak taw sangat tengok jerk dekat bawah nie..
akhirnya aku dah register garena.....yuhuhuuuu..
antara game yang bakal aku blajar sepanjang tempoh masa menunggu final exam nie..lalala





haha...amacam,saya sudah..anda semua bila lagi...jangan ikut sangat ape aku buat nie..tapi kalau korang rasa bosan macam aku jgk boleh ler join sekali..haha..

p/s : semoga aku dapat belajar dengan jayanya....peace :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)