Selasa, 15 November 2011

SAAT BERSAMA-SAMA SAHABAT ^_^

Assalamualaikum w.b.t dan salam 1 Malaysia..

entry aku kali nie xberniat nak berceloteh panjang dah sebab aku dah penat mengarang. haha. entry aku kali nie sekadar nak menceritakan aktiviti aku dan juga 6 orang lagi housemateku yang dah tinggal bersama selama 2 taon setengah dah.

--->> terasa macam dah terlalu erat hubungan antara kami bertujuh. susah senang sama dirasa dan segala pahit manis dah dilalui bersama. Alhamdulillah aku bersyukur sangat-sangat sebab sampai ke hari nie kami xpernah berpecah belah pon walhal kalau tengok rumah-rumah sewa yang lain ada berlaku salah faham.

malam sabtu yang lepas, kitorng seisi rumah berjalan-jalan nak habiskan duit sewa rumah yang masih tertinggal. hihihi..bukan boros tetapi masa nie ler nak keluar bersama n gunakan sama-sama balance duit sewa rumah.(macam banyak ribu raban jer balance duit tue)

nak tawu kitorng pergi jalan-jalan dekat mana??hahahaha..mesti korang nak tawu kan..pada perancangan awalnya kitorng suma nak pergi SUNWAY LAGOON tapi hasrat tue tak tercapai..(alahai sedihnya... -_- )

so, last sekali lepas kitorang decide sama-sama {macam buat musyawarah tue} then kitorng pilih pergi makan sate kajang dengan pergi funfair BALAKONG. perghhh..memang best ler..haha..

ok cukup!!!! cakap xmau cakap panjang lebar...nie saja pon dah cukup penat nak typing..hihihi..yang penting korang usha ler gambar-gambar nie..

=================================================================================

haha..tengah membahagikan sate kepada setiap orang..sorang dapat 30 cucuk je taw..:)

ummphhh~~sedapnye sate nie...
hahaha..iniler housemateku yang paling cepat habeskan 30 cucuk sate tu..

hak3x..muka pon dah sampai macam tue..ketat sangat ke sate tu adi??

makan dengan tenang..nikmati semua rasa sate tu bang oii~~~

wooooooooo~~~dah abes dah sate aku..aku paling lambat habes makan..sial lah phtuihh~~

bergambar depan funfair..dah macam kosmo world dah..{kosmo world kecik}

kitorang suruh hadi tembak yang hadiah die kereta kontrol..usihh..nampak gaya macam sharpshooter..
tapi hampehh~~~

yesss..tempat paling best nie..haha..macam dah terbang aku malam tue dibuai roda putar nie..

================================================================================

kali nie aku nak bagi tatapan video pulak untuk korang sume..sempat lagi nak amek video nie..hahaha...pape pon layan~~


nie aku sempat amek sikit video masa kitorang nak start maen bumper car..bumpp..bumpp..kebabooommm~~




notakaki :: aku harap lepas nie kitorang sume akan terus bersama walaupun dah mengajar nanti dan hubungan nie akan kekal berpanjangan selama-lamanya..InsyaAllah ^_^

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)