Rabu, 16 November 2011

TUKAR OPSYEN KEJAP BOLEH ^_^

Assalamualaikum w.b.t dan salam 1 Malaysia..

seperti biasa aku mulakan entry aku dengan ayat di atas supaya kalian yang membacanya akan mendapat keberkatan dan kesejahteraan daripada-Nya. ok ler kan, kalau entry aku sebelum nie pasal sahabat-sahabat serumah aku, entry aku kali nie pun mende yang sama. cuma berbeza situasi. ehh..macam mane yang cakap situasi berbeza nie.

ceritanya bermula masa aku dengan kawan-kawan pegi main bola dekat padang..main sepak-sepak jer pun belum main bola dia lagi then kawan aku yang bernama abdul hadi bin khalid tetiba jatuh tersungkur. gara-gara nak kejar bola..haha..jatuh pulak dah ler macam nangka busuk, dekat atas tar pulak..adesss...(aku tengok pun tragik tapi siap gelak kekeh-kekeh lagi..hahahaha)

cerita sebenar baru nak mula..haha..yang panjang berjala dekat atas nun sumanya bunga dia jer..ok ler, al-kisah...............

nak dijadikan cerita pada malam tu, lepas hadi jatuh tengok tangan dia luka. macam dalam juga luka dekat tapak tangan dia tue. then bila di check semula rupa2nya ada seketul batu masok dalam tangan dia..(isk..isk..isk..teruk sangaaattt )

bila dah keadaan jadi macam tu, terpaksalah buat pembedahan kecil tu untuk buang batu yang tertanam dekat dalam tangan hadi tue..haha..korang mesti dah dapat agak kan sapa yang jadi doktor malam tu kan??hihi..aku ler yang jadi doktor malam tue..waaaaa..hebat giler kan..wawawawa...jangan jelez..kih..kih..kih..

masa pembedahan amek masa dekat satu (1) jam juga ler sebab hadi tue jenis penakut sikit..baru nak letak jangka lukis yang tajam tue terus menjerit..woarghhhh!!!!hahaha...aku pun jadik risaw nak buat pembedahan nie..kalau panggggg!!!!!!!!!!!!! sampai pengsan kan lagi bagus kerja aku..lalalalalala

lepas bersabar dengan kerenah mamat tu akhirnya aku dapat keluarkan batu yang tertanam dalam tangan hadi tue..ingtkan batu tu kecik jerk tapi bila dah keluar........amek ko..besar gedabak!!!..hahaha..

ok ler..kalau cerita pun bosan jugak kan..so, korang layan jeler gambar kat bawah nie..peace ;;^_^;;


mula-mula sekali nak cungkil dulu batu nie keluar..berdarah-darah die..haha

memang dah macam doktor kan kalau siap guna jangka lukis..hihi

eeeee...korang rasa takut tak??hahaha




sekali lagi cungkil...xdapat lagi nie..hahaha

nie dia batu yang dah keluar tu..korang sendiri boleh bayangkan besar dia camne kan..
kalau masuk tangan korang rasa-rasanya macam mane erk..


nokaKaki :: abdul hadi bin khalid, jangan marah yee aku keluarkan entry nie..hak cipta terpelihara nie..hahaha

6 ulasan:

  1. haha..tawu xpew..mmg sakit pon...

    BalasPadam
  2. ade alsn x amek exam! hahaha... eee... dalam ke batu tu?? sakit tuuuu~~ memang kebal laa cucuk sendiri...

    BalasPadam
  3. hahaha..xpe la ko kan minor pen kesihatan gak an..ok lah tu..hahaha..btw, sampaikan salam takziah kepada adi eh..eh..follow la blog aku eh..hehe

    BalasPadam
  4. Ish.. Tak sanggup nak tengok.. dah bukak ni tengok je la..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahaha..sampai x sanggup nak tengok plak erk? itulah yang terjadi..kih3x... alerr..nie baru skit..kalau g dkt hospital 2 lagi macam2

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)