Selasa, 19 Jun 2012

WeLcOMe!!!! SeMEsTER 6 TahUN KE-3

Assalamualaikum w.b.t dan Salam 1 Malaysia...

First of all aku nak ucapkan tahniah/ congratulations kepada semua pelajar IPG di seluruh Malaysia kerana telah berjaya menamatkan satu lagi semester iaitu semester yang lepas.. Kini menjelma pula semester baharu bagi penggal yang kedua...hehee...

Termasuklah diri aku nie...

Alhamdulillah akhirnya berjaya juga aku meneruskan pengajian dengan selamat dan sihat dan sekarang berada pada semester 6 iaitu pada tahun ke-3 macam tajuk aku dekat atas nunnnn...

Rasa bersyukur sangat-sangat sebab last semester dapat lalui dengan baik dan jayanya even still x dapat lagi result exam last sem kan..haha..korang pun rasanya ada yang still xdapat lagi kan result exam...

Ok ler, kepada member-member aku semester 6 jgk selamat berjaya menempuh semester kali nie dengan baik dan jayanya...

Paling best semester kali nie jadual kelas aku dan rileks...dah tak padat macam last2 sem...pheuwwww~~ rasa lega giler dowww...hahaa

Sebelum Aku chowww laju-laju aku nak tnjuk bukti sikit yang memang jadual aku rileks n free banyak sangat semester nie..haha..harap korang jelez erk!!!!..kah3x...

Gambar yang mula-mula nie adalah takwim aku untuk tahun 2012 nie..tapi still ada jgk dia punya jadual sepanjang semester nie...yang penting tengok bila cuti nak start..hahahaha..

Kalau rasa-rasa x jelas korang klik jer dekat gambar nie..dia akan automatik enlarge..haha


Kalau setakat takwim jerk still x jelas lagi kan..Ok! kali nie hambek jadual plak....

serabut jerk jadual nie..haishh..sape ler buat..hahaha


jadual nie untuk hari Isnin hingga Rabu sahaja....yang aku kasi arrow tue jadual kelas aku...

yang nie pula jadual hari Khamis dengan Jumaat....



---->>>> kalau korang rasa xckup besa gambar di atas nie korang klik jer dekat gambar tue...komfom jadi besa nanti..hahaha...kepada pelajar IPG Ilmu Khas, meh aku nak ajak korang rajin-rajin sikit melawat portal kita...penat demo buat kalau kito tak nak check langsung..hahaha..

::::;;;; PORTAL IPIK :::;;;:::

 -------------------------->>>>> http://www.ipik.edu.my/portal2/ <<<<<---------------------


SEKIAN SELAMAT MENGIKUTI PENGAJIAN DI SEMESTER BAHARU KEPADA SEMUA PELAJAR IPG ESPECIALLY IPG ILMU KHAS....


2 ulasan:

  1. bajet jerk..haha..org sem nie xpayah pegi kelas pon..hahaha

    BalasPadam
  2. bukan kena g sekolah tiap2 hari ke??then masok kelas jgk kan..wawawawa

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)