Rabu, 8 Ogos 2012

HARI OBSERVATION DARIPADA PENSYARAH

  
 Dup... *dup ... *dup



itulah bunyi jantungku yang semakin saat semakin laju...Tapi bukan sebab dalam ketakutan tapi kerisauan tahap melampau nie... Kalau boleh dikira aku punya hormon adrinaline pada hari ini bertindak 10 kali ganda berbanding hari biasa..

Semuanya hanyalah kerana proses pengajaran aku pada hari ini akan di perhatikan oleh pensyarah pembimbing aku. Ini adalah merupakan observe yang pertama buat aku untuk praktikum fasa ke-II nie..waaaaa...bukannya sebab tak prepare tapi risau dengan budak-budak kelas 2 Zamrud tue.. Diorg punye performance tak boleh harap sangat..hahaha..

Semalam aku tidur pukul 2 pagi semata-mata nak siapkan segala bagai bahan untuk diobserve harinie.. Aku siapkan Bahan bantu mengajar yang memang aku malas sangat nak buat selama nie..hehehe..

Tapi alhamdulillah semuanya sudah pun siap dan hanya menunggu masa untuk di observe...Mintak-mintak semuanya akan berjalan dengan lancar erk....

Kepada pensyarah aku, semoga dia berbaik hati di bulan mulia ini untuk memberi markah yang terbaik kepada aku..

hihihihi..nak mengadjust pensyarah pun tak berapa nak pandai..So, berdoa saje ler dapat buat yang terbaik..kih3x..

Ok ler...Nak study rancangan mengajar semula.. takut kejap lagi time gugup hilang habis semua proses dan planning aku nak mengajar harinie..lalala..

------------ *dup . *dap .... * dup .... *dap .........................

(jantung berdegup semakin laju................................... )

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)