Jumaat, 12 Oktober 2012

VOLUNTEER FOR BSN NIGHT MARATHON 2012



Salam blogging ^_^

hari yang terasa sangat bosan untuk diteruskan.. tak tahu punca dia kenapa sampaikan rasa macam takde mood jer malam nie..ishhh..mana menghilang pulak encik mood aku nie..

lepas aku dah boring dengan facebook yang aku dok layankan daripada petang tadi, terasa nak check email dekat yahoo.com mane taw ada pape yang menarik dekat email aku.(padahal baru jer check semalam sebelum tido)




Ok....bukak jer email tros buat muka troll..hahahaha...nampak advertisement daripada sekretariat BSN NIght Marathon. WOWWWWW!!! ada job~~ hehehe... aku lupa yang aku ada apply job marathon untuk jadi volunteer. haha..

Dalam rasa gembira tu aku check tarikh dia.. ....... 20hb Oktober 2012 ..............

Ffffffffffffffffffff........................

Urghhhhhhhhhhhh.... Kenape semua nie mesti berlaku.....adoiiii..aku baru sedar aku ada event lain on that day... Hurmmm... 

Sampai sekarang aku still planning macam mana nak buat dengan mende nie.. sebab event nie waktu malam dan aku punye event lagi satu waktu siang jer.. tapi pendaftaran die buat petang tu... arghhhh.... Idea..idea..cepat bagi aku idea...

Sebab apa aku nak join event BSN Night Marathon nie :

1. Aku tak pernah lagi join event nie sebelom-sebelom nie..
2. Aku nak dapatkan baju volunteer untuk event nie sebab baju die smart.
3. Of koz ler sebab nak dapat elaun walaupun ciput tapi cukup ler untuk belanje semingu


Takpeler....tengok dulu cmner perkembangan die nanti..hahaha..kalau tak dapat kali nie next year boleh apply lagi..hahahaha... anyway thanx kepada sekretariat event sebab open dekat aku untuk jadi volunteer pada event tu...

** Selamat bertugas kepada semua VOluntEER yang akan bertugas dalam event nie nanti..

** Sekian **

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)