Ahad, 20 Januari 2013

Bertugas Di Marathon Terbuka POAWKL 2013 Superb!!

Assalamualaikum.....

InsyaAllah malam nie aku akan sambung pasal story smlm yang aku dah jemput korang join untuk event dekat Tasik Perdana tu.. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar harini tanpa sebarang masalah timbul.

Pagi tadi aku sampai dekat tempat event pukul 5 pagi sebab big bos suruh datang awal kan? Ikut ler cakap big bos..hehehe..

Sampai jer dekat sane terus settlekan last job sebelum event bermula pada pkul 8.00 pagi. Semua berjalan dengan lancar dan bagi aku, bertuah sebab event nie 1st time jadi crew memang berbaloi bila tengok event berjalan dengan lancar.

Walaupun semalam dah memang bertungkus lumus untuk siapkan semua persiapan venue, untung dia pagi tadi xdeler teruk sangat nak siapkan lain-lain perkara. Aku nak cerita panjang-panjang pun rasa macam dah tak jumpa point jer nak teruskan.. hahaha..

Biarlah gambar yang menceritakan segala-galanya..sebab kalau nak ceritakan suasana keseluruhan event harinie macam aku cakap tadi. Semuanya berjalan dengan baik dan lancar mengikut perancangan yang dah dirancang...

So...layankan jeler gambar-gambar yang sempat aku snap sepanjang perjalanan program harinie...hehehe.. time nie bukan aku curi tulang taw..Tapi dah ada masa senggang kejup kan..So, jalan-jalan skit ler sambil tgk orang berlari..kih3x...



sempat bergambaq dengan seorang aunty yang memang sangat bersemangat..mende yang aku pegang ala2 sepanduk 2 aunty 2 yang punye..hahaha

nie mesti geng student-student sekolah yang dah menang acara. Diorg dah standby nk amek hadiah...

haaaaaaaaa..nie tempat penyampaian hadiah..sume settle sebelum hari tersebut...

perghhh...hadiah dapat milo setin..hahaha..makan komfom x abes sebulan..kalau x share ler..kih3x..kawan aku cakap kalau makan milo nie boleh taik jadik keras..kah3x..

okay!! nie tempat aku simpan luggage untuk peserta yang join event nie..harinie aku jadik security jerk..hahaha

sempat jugak snap pelari yang sampai awal ke garisan penamat nie..hahaha...

ok!! korang cube teka gambar nie aku nak fokus dekat sape? hahahaha...cepat2x..AMOI tu..haha

nie sponsor event untuk harinie...MILO

sponsor yang seterusnya....100Plus...sekejap jer licin..hahaha

kawasan penamat..penuh dengan pengadil-pengadil yang bertauliah daripada Persatuan Olahraga Amatur Wilayah Kuala Lumpur.


Lepas nie aku harap ada event lain yang aku boleh jadik crew macam event nie..boleh tambah lagi pengalaman aku kan? hehehe...

Korang semua kalau ada nk jmput aku event pape jemput jeler jangan malu-malu..kih3x...

Rasanya dah boleh tido kot sekarang....Daripada pukul 4 pagi tadi sampai skrg still x tido lagi..hahaha...

Opsss...sebelum terlupa..aku nak bagitaw esok aku dah start praktikum selama 3 bulan dkt Sekolah Kebangsaan Dusun Nanding...Sapa-sapa yang tawu sekolah tu sila angkat tangan!! komen sekali mcm mane sekolah 2 erk...hahahaha...

Harap-harap semuanya akan berjalan dengan lancar...selamat malam semua!! Peace



2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)