Sabtu, 19 Januari 2013

Bertugas Sebagai Event Crew Untuk Marathon di Taman Tasik Perdana

Hye Semua...

Sebelum terlambat nak wish dkt korang semua selamat berhujung minggu!!!

Mesti ramai yang dah buat macam2 planning kan untuk weekend korang kali nie..ada yang nak jalan2 dengan family, bagi yang bujang plak time weekend nie ler paling best...hahaha..boleh tido sampai ke petang..yuhuuuuuu

Jom tengok berapa ramai orang like n setuju dengan statement di atas!! hahaa

Tapi bagi aku plak weekend adalah masa untuk menambah pendapatan aku..Sebab duit dalam dompet aku pon dah makin hari makin berkurangan...nk harapkan simpanan rasa sayang plak nk kluarkan..hehehe...

Ditambah pulak dengan elaun yang still x masyukkk2x lagi sampai saat nie...kena lorh carik sumber2 lain yang boleh menambahkan income aku..hehehe...

Oleh yang demikian aku nak ler jemput korang yang sempat baca laju2 aku punye entry kali nie untuk join sekali event dekat TAMAN TASIK PERDANA esok pagi..So, boleh ler jalan-jalan dekat taman tasik esok..kan esok hari AHAD...hehehe...

Oh yaaaa..sebelom terlupa event esok akan bermula pada pkul 7.00 a.m...Event esok jgk adalah marathon sejauh 6km dan juga 8km...Sape-sape yang nak join dijemput erkkkk...story pasal tentatif esok ler terus...

Nama event : Merentas Desa Terbuka, POAWKL
Tempat : TAMAN TASIK PERDANA, KL
             (MULA di boathouse)
Tarikh  : 20.01.2013 (AHAD)

Petang tadi kerja-kerja aku bermula pada pkul 3 petang lepas loading barang dalam lori dekat WISMA OCM then tros gerak pergi taman tasik perdana. Dekat situ, aku dengan member-member crew yang lain sibuk dengan kerja-kerja menyiapkan venue..

Alhamdulillah..semua kerja settle tepat jam 7 petang. hehehe...Congrats kepada semua geng crew yang bertungkus lumus menyiapkan tugas tadi..Esok hari event mesti lagi sibuk kan..hihihi..

Apa yang paling penting aku dapat pengalaman yang banyak bila handle event2 macam nie..Lepas penat-penat bekerja sepetangan(bahasa rojak) tadi, sempat jugak maen amek gambaq dengan member aku...rugi maa x amek gambaq kalau mai dekat taman tasik nie...

Lagipun 1st time kan sampai taman tasik nie walaupun tiap2 kali aku balik kampung ikut Jalan Duta, mesti aku lalu dekat sini tapi x pernah terfikir untuk singgah sini..hahaha..kejup3x...bagi korang enjoy lagi dengan tengok gambar2 aku yang entah hape2 nie..kah3x..

Akibat kebosanan yang melanda dan kepenatan bekerja..... :p


haaaaaaaaaa...brader nie kuat sebab mampu angkut kon sampai 5..kih4x..amcam!! kuat kan??

brader nie pon kuat jgkkk..nie member aku yang sama-sama bekerja kuat petang tadii...
orang kuat kepenatan...buat laluan utk runners masok finishing line esokkk


memang pakar belakon mamat nie..kah3x...

hehehehe...sempat gak nak posing berlatar belakangkan tasik nie...time nie dekat boathouse..memang superb laaa "port" nie...

sama jgkkkkkkkkkkkkkk

Alhamdulillahhh...settle sudah finishing area...Tempat penyampaian hadiah  x settle lagi..aiyakkkk!!


Yess!! siap jugak update blog malam nie...Sempat curi masa kejup untuk hasilkan entry terbaru sebab dah janji nk update harinie..hahahaha...

Masa untuk tidoooo..malam nie kena tido awal sebab esok nak kena bangun awal pagi..Alamakk!!!

Komfom mata panda bangun esok pagi..kih3x..

 Thanx sudi baca celoteh aku malam nie...jangan lupe tinggalkan komen..
Tak kisah ler korang nak komen apa2 pun..aku sudi mendengar.....


Selamat Malam semua!!!
Assalamualaikum... ^_^

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peluang Kerjaya Jururawat

Peluang Kerjaya Jururawat
Rebutlah Peluang Kerjaya Ini..Budak Pj doakan kalian semua berjaya kelak....peace :)